Fel vid leverans

KÖPINFORMATION

INFORMATION DU KAN BEHÖVA FÖR ETT LYCKAT KÖP PÅ TURBOMECK.SE


Hur handlar jag? | Betalning | Leverans | Om oss


Vart levereras varorna?
Leveranstid
Fraktsätt
Fraktkostnader
Fel vid leverans


FEL VID LEVERANS


SAKNADE PRODUKTER
Har du fått fel eller saknas det produkter i din leverans som står med i din order eller leveransbekräftelse gör du följande. Skicka e-post till support@turbomeck.se innehållande:

Kundnummer
Ordernummer
Artikel-nummer på saknade produkter

Vi kommer då att undersöka vad som skett och reglera eventuella fel.

TRANSPORTSKADAD VARA
Varor som fått skador i samband med frakt ska reklameras direkt till ditt postkontor, i samma tillfälle då du hämtar ut ditt paket. Vid yttre icke synliga skador ska du reklamera inom 7 dagar. Reklamation kan även ske till Postens kundtjänst på telefon: 020-23 22 21. Posten kontaktar därefter oss så att vi kan sända nya varor till dig.

Om reklamation ej inkommit inom tidsramen kommer yrkande om ersättning inte att gälla.

FÖRSVUNNEN ELLER FÖRSENAD VARA
Försvunnen eller försenad vara (gäller 5 veckodagar utan spår) reklameras till TURBOMECK.SE.
Skicka e-post till order@turbomeck.se, eller ring på telefon 0709-165006

Kundvagn